4 תשובות
יו"ש. הם אלופי הגיוס.
קשה לומר, כי אין נתונים מדוייקים. בד"כ מפרסמים נתונים על פי מוסדות לימוד, והדתיים לומדים בשפנימיות שפזורות בכל הארץ.
בכל מקרה לדתיים הלאומיים אחוזי גיוס גבוהים, וכל הכבוד להם.
מצד שני, חלקם מתגייס במסגרת ישיבות ההסדר, וזה אומר שירות של קצת יותר משנה וחצי במקום שלוש שנים.
בכל מקרה לדתיים הלאומיים אחוזי גיוס גבוהים, וכל הכבוד להם.
מצד שני, חלקם מתגייס במסגרת ישיבות ההסדר, וזה אומר שירות של קצת יותר משנה וחצי במקום שלוש שנים.
חילונים
אה, וביו"ש יש גם כמה ערים חרדיות.
באותו הנושא: