4 תשובות
זה תלוי בבן אדם, אני הייתי מת להיות רזה ולא אכפת לי אם להפוך לאנורקסי העיקר רזה
אבל אני יודע מה זה כאבי בטן, אז עדיף לאכול ולהיות מלא בלי כאבי בטן, אז (אם יש לך מוטיבציה או מנוי לחדכ) תוכל לרזות
אבל אני יודע מה זה כאבי בטן, אז עדיף לאכול ולהיות מלא בלי כאבי בטן, אז (אם יש לך מוטיבציה או מנוי לחדכ) תוכל לרזות
לאכול ולהיות מלאה ואז להרזות, זה עדיף מלהקיא וכל זה, זה ממש מגעיל
לאכול ולהיות מלא. כי אפשר להרזות בקלות מאשר להרזות ולסבול.
להיות רזה
באותו הנושא: