3 תשובות
בושה? ממה? שיש לך קול יפה?
תפתחי את הפה שלך ותתחילי לשיר!
תשלחי לי הודעה, אני גם שרה, אני אשמח לעזור לך אם צריך ומן הסתם לדבר:)
תפתחי את הפה שלך ותתחילי לשיר!
תשלחי לי הודעה, אני גם שרה, אני אשמח לעזור לך אם צריך ומן הסתם לדבר:)
זה הכול בראש.. תעצמי עיניים תדמייני שאין אפחד מולך ותפציצי בשירה בהצלחה
זה מקנאה
באותו הנושא: