3 תשובות
אני גם צריכה את זה אני נרשמת לשכבת ט'
אני לא יודעת בדיוק מה הממוצע, אבל הם מקבלים שם את תעודת בית הספר של כל כיתה ז', ומחצית א' של כיתה ח'
את צריכה ממוצע ציונים מעל 85
אם את עוברת את השלבים ורק הציונים מפריעים לך יש לך אופצייה להתקבל בתנאי שאת משפרת ציונים בשנה הקרובה. (לא לכולם ניתנת אופצייה זאת, רק לאלה שהצליכו במבחנים הפסיכוטכניים)
אם את עוברת את השלבים ורק הציונים מפריעים לך יש לך אופצייה להתקבל בתנאי שאת משפרת ציונים בשנה הקרובה. (לא לכולם ניתנת אופצייה זאת, רק לאלה שהצליכו במבחנים הפסיכוטכניים)
אנונימי