11 תשובות
תנעלי את הדלת ואל תפתחי ואל תעשי קולות שלא ידע שאת בבית
תתקשרי לאמא שלך אם את ממש דואגת
תתקשרי לאמא שלך אם את ממש דואגת
תשאלי מי זה ותסתכלי בעינית אם לא עונים לך או שעונים ואת לא מכירה אותו אז אל תפתחי תנעלי את הדלת.
תשאלי מי זה, אם הוא לא עונה לך אל תפתחי
לא לפתוח!
אל תפתחי תדלת!
שואל השאלה:
אנשים זו אני זה בסדר הוא הלך תודה על הדאגה:)
אנשים זו אני זה בסדר הוא הלך תודה על הדאגה:)
אנונימית
תשאלי מי זה:o
אה לא ראיתי ^
אה לא ראיתי ^
אל תפתחי ותשאלי מי זה, אם את עדיין לא מזהה, אל תפתחי.
תנעלי ותתחילי לדבר איתו תדעי מי הוא
לאיים במשטרה אבל להתקשר להורים. במקרים כאלה לא לוקחים צ'אנס