10 תשובות
כן..
אבל אני עושה גם רק כשאני לא נמצאת במחשב האישי שלי.
אבל אני עושה גם רק כשאני לא נמצאת במחשב האישי שלי.
חח גם אני
אנונימית
חחח כנראה.
אני פשוט מוחקת היסטוריה בסוף.
שואל השאלה:
אבל מצב גלישה בסתר לא בכלל מכניס את האתר להיסטוריה
אבל מצב גלישה בסתר לא בכלל מכניס את האתר להיסטוריה
אני היום למדתי שכדאי לי לעשות את זה..
חחח גם אני:) את לא לבד.
אין לי בעיה שיראו מה אני עושה פה או על מה אני עונה או מה אני שואל
חחח שיהנו
אם הם מסתכלים בהיסטורייה אז הם יודעים שהם יכולים למצוא דברים כאלה או אחרים.
וגם לא אכפת לי שפה ידעו כל מה שאני שואל או עונה בגלל זה אני אף פעם לא אנונימי:)
חחח שיהנו
אם הם מסתכלים בהיסטורייה אז הם יודעים שהם יכולים למצוא דברים כאלה או אחרים.
וגם לא אכפת לי שפה ידעו כל מה שאני שואל או עונה בגלל זה אני אף פעם לא אנונימי:)
למה לי לעשות את זה?