6 תשובות
אז כנראה את יפה או משהו... לא יודע..
אנונימי
שואל השאלה:
או שאני מכוערת מידי
או שאני מכוערת מידי
תקשיבי אני חושבת שאם כמעט כולם בוהים בך אז זה אמור להיות בגלל שאת יפה את יודעת הרוב ירצו להיסתכל על בנאדם שהוא יפה לא מכוער...:)
אנונימי
שואל השאלה:
לא שנדמה לי הם פשוט בוהים בי באוטובוס בקניון בכל מקום ואני יודעת כי חברות שלי אומרות לי תיראי איך זה בוהה בך וכאלה
לא שנדמה לי הם פשוט בוהים בי באוטובוס בקניון בכל מקום ואני יודעת כי חברות שלי אומרות לי תיראי איך זה בוהה בך וכאלה
לא רק את ככה ויכול להיות שאת מרגישה ככה כי הביטחון עצמי שלך נמוך וגם ליקורה הרבה פעמים שבוהים בי וזה מחרפן אותי
אנונימית
ככה זה אצל כולם מבחינה פסיכולוגית לכל מקום שבן אדם הולך נדמה לו שכולם מסתכלים עליו...
אנונימי
באותו הנושא: