5 תשובות
לא נראה לי שכדאי לך לפנות אליו
את יכולה להחזיר לו על מה שהוא עשה לך.. תעשי עליו איזה מתיחה אבל רק אםבאלך
:-d

אנונימי
ואז תפני אליו והוא ידע שזה הוא... לא חכם
אנונימי
נראה לי שכן. אין במה להתבייש אם הוא גם נמצא באתר הזה.
באותו הנושא: