התחברות
הרשמה
אני בדיאטה ואכלתי היום הרבה אוף, אכלתי סלט עם לחם וגבינה צהובה עם קצת חמאה, כדור שוקולד אחד, נקניקיה עם סלט, גזר קיווי ותפוח זה עד כדי כך נורא?
24 ביולי 2014, 18:08
שוקולד
גבינה צהובה
לחם
3 תשובות
לא אכלת הרבה בכלל
☮& ♥
ממש לא
א
אנונימית המקורית
יום אחד שאכלת בו הרבה זה לא נורא, הכל יהיה בסדר, העיקר שתמשיכי עם הדיאטה שלך.
ק
קפה באימונים, נס בקרב
באותו הנושא:
אכלתי היום כריות עם חלב (לא הרבה) שתי פיצות שחיממתי ואכלתי מלא אבטיח זה נורא?
אני בדיאטה, וכבר כל כך הרבה זמן לא אכלתי חטיף דוריטוס
אני בדיאטה ואכלתי מלא שטויות היום (המשך בפירוט)
אני בדיאטה ואכלתי היום 1897.8 קלוריות זה הרבה מידי?
אני בדיאטה ואכלתי היום: (למטה). זה בסדר?
דג בתנור זה משמין בדיאטה? זה מוגזם בשביל ארוחת ערב? (לא אכלתי היום הרבה)
אני בדיאטה וכל היום אכלתי רק אגס אחד ולעסתי מסטיק זה יותר מידי?
ירדתי 5 קילו, ועכשיו נשברתי בדיאטה, אני אכלתי הרבה:- ( אני ממש מרגישה רע, מה עושים?
אני אכלתי 5000 קלוריות היום ואני בדיאטה זה טוב?
אכלתי היום יחסית הרבה ואני מפחדת שתהרוס לי הדיאטה. כי התחלתי דיאטה בתחילת השבוע אבל היום אכלתי יותר מהרגיל אני מפחדת.
אני בדיאטה ואכלתי שתי בורקסים די קטנים, זה נורא?