8 תשובות
עברתי בכולם. והתשובה שלי חד משמעית לא
שואל השאלה:
הכי גנבים זה דינמקה מבית סלקום
אני מחפש תהכי פחות גנבים
הכי גנבים זה דינמקה מבית סלקום
אני מחפש תהכי פחות גנבים
דינמיקה באמת בעייתיים מנסיון אישי.
ממליץ על הוט מובייל לדעתי הרע במיעוטו מבין חברות הסלולר.
ממליץ על הוט מובייל לדעתי הרע במיעוטו מבין חברות הסלולר.
אחרי כל מה שעברתי בגל החברות אני עכשיו משתמש בסלקום טוקמן 140 ש"ח בחודש ואני מבסוט מזה לא נתחייב ולא צריך את הטובות של החברות הגנבים האלה
שואל השאלה:
אוט מובייל אכשהו הכי נחמד בינתיים..
הבעיה שיש להם קצת בעיית קליטה.
אם לא הייה להם את זה הם הייו מצוינים!
אוט מובייל אכשהו הכי נחמד בינתיים..
הבעיה שיש להם קצת בעיית קליטה.
אם לא הייה להם את זה הם הייו מצוינים!
שואל השאלה:
דינמקה מבית סלקום גהינום!
לא האמנתי שחברה יוכל להגיע לכזו רמה
לא מבין איך הם עוברים על החוק חופשי גונבים בלי סוף
לא מבין למה לא טובעים אותם
דינמקה מבית סלקום גהינום!
לא האמנתי שחברה יוכל להגיע לכזו רמה
לא מבין איך הם עוברים על החוק חופשי גונבים בלי סוף
לא מבין למה לא טובעים אותם
גולן אחלה חברה:-)
youphone הם אחלה
באותו הנושא: