9 תשובות
אני שומעת מוזיקה עצובה רק כשאני במצב רוח לא טוב
אז זה תלוי במצב הרוח שלי
אם אני ממש עצובה והשיר שאני שומעת מרגש אותי אז יכול להיות שאני גם אבכה.
אז זה תלוי במצב הרוח שלי
אם אני ממש עצובה והשיר שאני שומעת מרגש אותי אז יכול להיות שאני גם אבכה.
רק אם רע לי באותו רגע.
תלוי במצב הרגשי שלי כשאני שומע
אנונימי
אני רק עצובה וכל מני רגשות.. אבל עדין לא יצא לי לבכות.
בדרך כלל אני שומעת מוזיקה עצובה בתקופה מעצבנת כזאת או שאני עצובה, לפעמים יוצא שאני בוכה רק בגלל התקופה לא בגלל השיר עצמו.
לא
אולי אם השיר מדבר בדיוק על התקופה שאתה נימצא בו (וזאת תקופה לא הכי טובה) - אז כן.
אבל זה צאיך להיות שירים מסויימים. בודדים
אולי אם השיר מדבר בדיוק על התקופה שאתה נימצא בו (וזאת תקופה לא הכי טובה) - אז כן.
אבל זה צאיך להיות שירים מסויימים. בודדים
אם ממש אין לי מצב רוח אז כן יש שירים שיכולים לשנות אפילו מצב בריאותי
לא תמיד.
יש שירים מסויימים.
כמו i see fire של אד שירן.
יש שירים מסויימים.
כמו i see fire של אד שירן.
תלוי איזה שיר, יש שירים שיש בשבילם משמעות ענקית בשבילי >:
אנונימית
באותו הנושא: