10 תשובות
יש עוד חודש
יש עוד חודש וארבעה ימים, אל תדאגי... וקדימה זה הזמן להתחיל לנצל אותו, תצאי מהבית.
הוא עוד לא הסתיים, יש עוד בערך 30 ומשהו ימים חחח..
הוא ממש לא הסתיים
יש עוד חודש+
יש עוד חודש+
למה את רוצחת לנו את החופש:0
יש עוד חודש ^_^
יש עוד חודש ^_^
תרגעי יש לך עוד יותר מחודש דבר ראשון
ואני מסכימה איתך, גם אני לא עשיתי כלום בגלל המבצע הזה, אבל אנחנו יכולות לנצל את החודש הבא טוב טוב אם המבצע ייגמר אני מקווה...
ואני מסכימה איתך, גם אני לא עשיתי כלום בגלל המבצע הזה, אבל אנחנו יכולות לנצל את החודש הבא טוב טוב אם המבצע ייגמר אני מקווה...
יש עוד 36 ימים תנצלי אותו היטב
נצלי את הזמן שנשאר.
אף אחד לא הספיק במיוחד עם המצב עכשיו
הוא עדיין לא הסתיים 0=