3 תשובות
מרגישים את זה.
פסימיות יתר, בכי, שומעים שירים עצובים, אין תאבון, קשה לראות את מה שטוב בחיים
פסימיות יתר, בכי, שומעים שירים עצובים, אין תאבון, קשה לראות את מה שטוב בחיים
שואל השאלה:
הו
הו
אנונימי
את כול היום ישנה לא אוכלת...
באותו הנושא: