26 תשובות
מאוד ולא מצליחה לדגדג ):
כן.
אני מסוגלת להרביץ וחזק...
אנונימית
פאק מאוד
אני מתחרפנת ומשתגעת ובועטת אם מדגדגים אותי
אנונימית אלימה כשמדגדגים אותה
לא:-)
מאודד p:
לא ממש
חחח מאוד!
מאודמאודמאוד
כן (:
יואוו כל כך
לא
חח כן, כמעט בכל מקום
כן חח
כן והאחים שלי מנצלים את זה לרעה... חחח
כן ויש לי אינסטינקט להעיף כפאה חח
חח כן, יותר מידי xd
אנונימית