5 תשובות
שואל השאלה:
גיליתי איך... פשוט יורדים בדף הבית הכי למטה ועושים שהאתר לא יהיה מותאם לנייד...
גיליתי איך... פשוט יורדים בדף הבית הכי למטה ועושים שהאתר לא יהיה מותאם לנייד...
חחח גם אני לא מצליחה להעלות תמונה ואני דרך אייפון
שואל השאלה:
wtf?! עכשיו אין לי שום תמונה.. איך אני מעלה חדשה?
wtf?! עכשיו אין לי שום תמונה.. איך אני מעלה חדשה?
שואל השאלה:
אני בטוח ב 99 אחוז שפעם שעברה החלפתי דרך הפלאפון.. (אין לי תתמונה על המחשב..)
אני בטוח ב 99 אחוז שפעם שעברה החלפתי דרך הפלאפון.. (אין לי תתמונה על המחשב..)
לנייד דרך הקישור הזה:
mobile.stips.co.il/profile.asp?action=updatephoto&delete=confirm
mobile.stips.co.il/profile.asp?action=updatephoto&delete=confirm
באותו הנושא: