3 תשובות
כרובית זה כן כשר. פשוט יש המון שומריי כשרות שלא אוכלים את הכרובית עצמה, אלא רק את הגזע שלה מכיוון שמסתתרים בה המון תולעים וקשה לנקות אותה כמו שצריך.
כרובית זה כשר.
הכרובית עצמה כשרה.
אבל בגלל שהמבנה שלה והצורה שלה מסובכת אז נורא קשה להכשיר אותה ולהוציא את כל החרקים שנכנסים בה בשדות.. לכן מעדיפים לא לאכול או לנקות אותה המון לפני. ויש כאלה כמו גוש קטיף שהם מגדלים אותה עם המון ריסוסים שמונעים את הכניסה של החרקים לכן זה כן 'כשר' כביכול.