4 תשובות
לא כדאי לך זה סתם מקום מיותר וכואב ברמות לעשות שם ואם יש שם אינפקציה זה אחד הדברים הכואבים מניסיון:)
אנונימי
חיים בסרט..
יש לי הליקס ויש לי טרגוס ויש לי עגיל בטבור ויש לי בלשון ובנתיים כלום לא קרה לי תעשי רק אם מחט
חח מה פתאום..
כן, באמת מערכת העצבים שם אבל זה לא משפיע.
אני עשיתי אבל הורדתי את זה אחרי חודש זה נהיה כואב ולפעמים נהיה מוגלה.
אנונימי
אם תעשי במקום שיש לו רישיון לעשות עגילים, מקום סטרילי נקי וידוע- הכל יהיה בסדר.
למרות שלי זה מאוד כאב, לחברים שלי זה לא כאב בכלל. כל אחד והרגישיות שלו.
תקפידי לטפל בעגיל ולמרוח עליו משחה כמה שצריך.