5 תשובות
כן גם אני ככה תמיד זה בסדר
לא, די הרבה עושים את זה.
ממש לא גם אני עושה את זה לפעמים
גם אני נכנסת לבריכה עם שורט ג'ינס.. ולדעתי זה ממש לא מוזר, כי לא כולם יש להם ביטחון להיכנס עם תחתון ואני אחת מהם:)
אני לפעמים זה תלוי איזה בריכה אני ואם יש עוד בנות באותו מקום שגם נכנסות עם שורט ככה אני לא ירגיש שונה כזה