7 תשובות
זה בושה ועצוב ותתביישי לך שאת צוחקת על דברים כאלה! יש אנשים שבאמת עברו את זה ונשארו משותקים במקום בגוף לכל החיים ואת באה ואומרת את זה ככה סתם על האוויר כי משעמם לך?! תתביישי לך
אנונימי
אני בטוח שזה לא משהו קשה שאי אפשר לסדר בניתוח.
ולפחות ככה תוכלי להיות בטוחה שמי שאוהב אותך, אוהב אותך באמת בגלל האופי ולא נמצא איתך רק בגלל שאת יפה. (:
שואל השאלה:
אנונימי אני לא אומרת סתם זה באמת: (
בטח ואני ממש מאמינה לך.. ראיתי שכתבת פה מלא שאלות טרול
אנונימי
שואל השאלה:
לא צריכה שתאמיני אני סהכ מתייעצת. ואל תדברי אליי ככה ילדה רעה מרשעת שכמותך
כשתגדלי תעשי ניתוח פלסטי וזהו
ולפני זה כתבת שנולדת ככה פתאום את כותבת שעברת תאונה?
אנונימי
שואל השאלה:
כתבתי את זה מתוך בושה