2 תשובות
משלוחים בשלב הזה מגיעים כרגיל (מניסיון), אך תבררי עם המקום שממנו הזמנת מהאיביי האם הוא שולח לישראל עם כל המצב הביטחוני - או שהוא מעדיף שלא. קרה להרבה אנשים וגם דיברו על זה.
במידה ואת מזמינה משהו והמוכר מחליט לא לשלוח בגלל המלחמה, אז הוא כותב לך.
באותו הנושא: