7 תשובות
אצלי לא נראה.
לפרוטוקול... "רק אצלי זה נראה כאלו עוד שנייה עומד לרדת גשם?" מתאים לשאול בפייסבוק ולא כאן.
שואל השאלה:
למה._.?
שאלתי אם נראה אצל אנשים כאלו שעומד לרדת גשם. זאת לא שאלה לפייסבוק זאת סתם שאלה._.
למה._.?
שאלתי אם נראה אצל אנשים כאלו שעומד לרדת גשם. זאת לא שאלה לפייסבוק זאת סתם שאלה._.
לא רק אצלך
זריחה חח
אצלי לא.
גם פה!