2 תשובות
שואל השאלה:
החלקה ברזילאית זה מסרטן. ההחלקה מכילה חומר סרטני ובגלל זה משרד הבריאות כבר לא מאפשר לעשות החלקה כזאת. ההחלקה היפנית לא מכילה חומר כזה ואם כן, היא כבר מזמן לא הייתה מאושרת.
אנונימית
זה מסרטן אל תעשו החלקה יפנית..