תשובה אחת
2 ניקובים בכרטיסיות נוער (רק דרך רב קו בלבד) יעלו 25 שקל.
אגב, מחיר מלא לנוסעים רגילים עולה 50, את מקבלת 50 אחוז הנחה ולכן את משלמת רק 25.
אגב, מחיר מלא לנוסעים רגילים עולה 50, את מקבלת 50 אחוז הנחה ולכן את משלמת רק 25.
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: