5 תשובות
שואל השאלה:
אני לא אוהבת לקחת תרופות
ועם תה יהיה לי חם לא?
אני לא אוהבת לקחת תרופות
ועם תה יהיה לי חם לא?
אנונימי
תה זה בולשיט זה לא יעזור לך וכן יהיה לך חם.. אם את לא מוכנה לקחת אדוויל אז יישאר לך הכאב
גם אני קיבלתי מחזור, לפני יומיים, אני בת 11.
אנונימית
כדור ותה:)
קחי אדוויל יעביר לך את הכאב בשניה
באותו הנושא: