3 תשובות
שואל השאלה:
זאת שכתבה תשובה שניה זה פעם ראשונה שאני שואלת ולא ראיתי שעוד מישהי שאלה אז אם אין משהו טוב לא להגיד עדיף לא להגיד כלום..
אנונימי
וואי זה הפעם העשרים שאת שואלת וכל פעם עונים לך מלא...
אומרים לך שלא. גם תלוי עד כמה את סטרילית
אנונימי
לבן הזוג לא, לך כן