4 תשובות
תנשקי בובה, מה את רוצה?
תציירי פרצוף לכרית ותנשקי, תחבקי, הכל.
זה הרגשה כזאת שחסר, פשוט תכירי מישהו, תמצאי חבר.. ותוכלי להתחבק ולהתנשק איתו כמה שרק תרצי, אבל תשיגי לך באמת מישהו שתאהבי אותו..
שנה שעברה הייתי נואשת
אבל אין לך ממה למהר
והפסקתי להיות נואשת כי אין על רווקות
באותו הנושא: