13 תשובות
נחמד
יפה, אני מכירה מישהי שקוראים לה ככה והיא ממש מתוקה (:
מה שהיא אמרה ^ בתגובה הראשונה
למה לא כדאי למישהי שקוראים לה אמור לטוס לצרפת?-,-
אנונימית D:
כי אמור בצרפתית זה אהבה
איך היית מגיבה על מישהי שקוראים לה אהבה?
אמור (amor) זה אהבה בספרדית (וזה שם די נפוץ שם)
amour זה אהבה בצרפתית
אנונימית D:
o_o
קיצר לא אהבתי את השם, אבל גם לא שנאתי
no hate:*
לא אהבתי האמת..
חמוד.. לא מתה עליו
אנונימי
שם חמוד
אנונימית
נחמד, לא אוהבת ולא שונאת.
קצת פרחי כזה
ועדיף לה לא לטוס לצרפת
קוראים ככה לבת דודה שלי
וזה שם מושלם (:
(חחח לא רק בגלל שקוראים לה ככה)
אנונימי