4 תשובות
כי זה המצב שבו החומרים נצברים בטבע. נוזל, גז או מוצק
נראה לי שבגלל מה שהתגובה הראשונה כתבה, אבל אני חייבת להוסיף שיש גם מצב צבירה בשם "פלזמה".
זה לא רק כדור הארץ. זה כל היקום. יש גם מצב צבירה בשם פלזמה.
ויש עוד מצבי צבירה, אבל פחות מתייחסים אליהם.
גם אין שום קשר לשתייה, אכילה ונשימה.
ויש עוד מצבי צבירה, אבל פחות מתייחסים אליהם.
גם אין שום קשר לשתייה, אכילה ונשימה.
כי בכל מצב צבירה, המולקולות (חלקיקים) נצברים בצורה שונה. זה מהמילה "ציבור". מצב צבירה יכול להתקיים רק אם יש ציבור של חלקיקים.
באותו הנושא: