9 תשובות
מאוד מסוכן ומותר לאכול בשר ואל תרגישי רגשות אשם
אנונימי
כן
כן יש בזה חסרונות.
כן אבל אם עושים את זה נכון אפשר להסתדר, למרות שזה ממש לא מומלץ.
מסוכן כשאתה לא אוכל פירות וירקות.
אם אתה אוכל מגוון ומאוזן זה לא רק שלא מסוכן אלא גם הרבה יותר בריא מתזונה המבוססת על מוצרים מהחי שמובילה למחלות כמו סכרת, סרטן, לחץ דם גבוהה, חסימת עורקים, השמנה וכד'
אם אתה אוכל מגוון ומאוזן זה לא רק שלא מסוכן אלא גם הרבה יותר בריא מתזונה המבוססת על מוצרים מהחי שמובילה למחלות כמו סכרת, סרטן, לחץ דם גבוהה, חסימת עורקים, השמנה וכד'
בבקשה קישור
קישורים מצורפים:
ברור.
אנונימי
לא, זו התזונה הכי בריאה האמת.
אנשים חושבים שטבעונים הם חלשים אבל לא, אם אוכלים בריא וטוב זה ממש לא מסוכן, זה כמו להגיד שקרניבוריות מסוכנת כי אוכלים רק המבורגרים וסטייקים כל היום
אנשים חושבים שטבעונים הם חלשים אבל לא, אם אוכלים בריא וטוב זה ממש לא מסוכן, זה כמו להגיד שקרניבוריות מסוכנת כי אוכלים רק המבורגרים וסטייקים כל היום
באותו הנושא: