4 תשובות
זו השנה הכי קשה שיש, ואין זמן לנשום כמעט, בהתחלה יהיה אבל אחר כך לא.
יב לדעתי יותר קשה בהרבה יא מתרגלים לזה לא היה לך ממש כוח אבל כן היה לך זמן פנוי
סיימתי את יא השנה
ושמעי, לדעתי ממש מלחצים עם זה, שזאת השנה הכי קשה יש והכל ואז את נכנסת ללחץ מזה ואת באמת בלחץ מטורף
אם תבואי בגישה טובה, תלמדי כמו שצריך בכיתה ותביני את החומר, ותארגני את הזמן שלך את תצליחי להנות אפילו..
אם את תלמדי בכיתה, תקשיבי ותביני את החומר המבחנים יהיו לך קלים, ולא תצתרכי לחזור עליהם שבועים,3 מראש כי את יודעת את החומר, וככה לא תהיי בלחץ של זמן ללמוד מיליון דברים בכלום זמן.
ואל תלחצי מזה שהכמות של הבגריות ומתכונות.. זה נראה מלחיץ ובהתחלה זה מלחיץ אבל מתרגלים לזה יחסית מהר ושורדים, ואני אפילו נשאר לי הרבה זמן פינוי כי ארגנתי את הזמן שלי.
היא שנה סבבה במיוחד למי שלא לומד למה אם החברים זה השנה