7 תשובות
כמו שאת זה הכי יפה שיש
את יכולה לטפח את עצמך, מספרה איפור.
אבל אף אחד לא מכוער כולם יפים.
אני לא חושבת שאת מכוערת. למרות שלא ראיתי איך את נראית -.-
אבל תכלס כל אחד יפה בדרך שלו. אני בטוחה שאת מאוד יפה ואת סתם חסרת ביטחון.
שואל השאלה:
נשבעת שאני אחת המכוערות
אנונימית
תהי שלמה עם עצמך ועם המראה שלך לפני הכל את לא מכוערת את יפה ואת רוצה לשפר את המראה החיצוני שלך
היי,
אין אף בנאדם מכוער אלה יש אנשים שהם מוזנים ולא מטפחים את עצמם. כל אחד בעולם יפה.
את יכולה כל יום לטפח את עצמך בצורה טובה ושיהיה כיף לדוגמא:
בבית הספר:
* כל יום לקום חצי שעה לפני או איך שאת רוצה על מנת שתספיקי לעשות את כל הדברים הללו:
קרמים: למרוח כל בוקר קרם גוף/ ספריי גוף+ קרם רגליים וידיים.
בגדים: לשים ג'ינס צמוד ויפה ומעל חולצת בית ספר של גזרת בנים (זה הכי יפה על ג'ינס צמוד) וכמובן שהג'ינס יהיה בגזרה גבוהה ולנעול נעלי סירה.
תכשיטים: ללכת עם צמיד אחד על יד ועוד טבעת יפה.
בושם: לשים בושם טוב שיהיה לו ריח טוב ונעים ושיחזיק לאורך זמן.
דורדוראנט: כל יום להתקלח ולשים אחריי המקלחת דורדוראנט וגם אחרי שקמים בבוקר.
שיער: אני מציעה לך כל יום לחפוף בצורה הטובה ביותר עם פעמיים שמפו ופעם אחת מרכך ולפעמים את יכולה לשים מסכה ולסרק את השיער היטב.
שיער חלק: שאת קמה בבוקר הברישי את השיער היטב וככה הוא יראה יפה ואז את יכולה ללכת גם או עם פזור או עם קוקו גבוה או עם צמה סינית שיוצאים לה קצת שוונצים ( זה מהמם).
שיער גלי: במידה ויש לך שיער גלי הוא קצת יותר קשה לסרוק בבוקר ונוטה לפעמים להתנפח לכן אני מציעה לך לחפוף את השיער טוב להסתרק שלא יהיו בכלל קשרים שימי קרם לחות שישאיר את השיער נעים ותאספי לצמה ואל תפרקי עד הבוקר.
בבוקר תפרקי והשיער יהיה יותר נעים וקל להתעסק בו.
את יכולה לאסוף לקוקו גבוה ולסקר את הקוקו וזה יפה או לעשות צמה סינית או לעשות חצי קוקו והשיער עוד לח וזה מהמם.

שיער מתולתל: אם יש לך שיער מתולתל תחפפי טוב טוב תסתרקי שימי מעט קרם לחות ותאספי לצמה עד הבוקר. לאחר מכן בבוקר השיער שלך עוד רטוב ואת יכולה לשים קרם לעיצוב תלתלים וזה בונה את התלתלים שלך עגולים יותר ויפים יותר ואת יכולה ללכת עם פזור לבית הספר או עם קוקו או עם צמה סינית או עם חצי קוקו או עם כל דבר אחר שבא לך אבל בתנאי שיהיה מסודר ולא שאחרי שתפרקי הוא ישאיר לך שיער בלאגן ולא נעים.

בנוסף, אם יש לך שיער ברגליים תסירי אותו ולכי לקוסמטיקאית או שעווה

מקווה שעזרתי ותזכרי אין דבר כזה מישהו מכוער (:
די, אל תגידי את זה על עצמך: (
אבל אם את רוצה להעלות לעצמך את הביטחון כך, אז תעשי מה שכולן עושות. שימי מייקאפ (אבל אל תגזימי), אייליינר או שאיפרון לעניים (שיהיה מצויר בצניעות, לא משהו מוגזם), ותתחילי לשים סומק עם קצת ליפגלוס או שלאבלו.
תתחילי לפזר קצת את השיער או שלעשות צמה רופפת מהצד, ואם יש לך פוני לצד, אז אפילו יותר טוב (עדיף שהוא יהיה חלק)
אני מאוד מקווה שתתחילי לחשוב שאת יפה, כי קדוש ברוך הוא לא בורא אנשים מכוערים.