התחברות הרשמה

אני קוססת, תלשתי גבות ואני תולשת ריסים, זה אומר משהו?

22 באוגוסט 2014, 22:36
ריסים‏ גבות‏ עיניים    
תשובה אחת
שכדאי שתפסיקי
אנונימית
באותו הנושא:
חידה: קוראים לה גבות, ויש לה גבות, והיא עושה גבות, מי היא?
תלשתי לעצמי את כל השיערות בגבות... מה לעשות וכן אני סתומהה וזה זוועה...
היי חשוב, עושה גבות לבד ואני לא יודעת אם זה אידילי בשבילי הצורה
זנ בסדר לדעתכם שאני בת 14 ואני כבר ממלאת גבות?
עכשיו עשיתי גבות ואני לא אוהבת את הצורה של הגבות מה לעשות?
גבות עבות לגבר זה יפה? יש לי גבות עבות ואני מתוסבך עם עצמי
יש לי התמכרות מטופשת של משיכת ריסים ואני תולשת אותם.. איך מפסיקים?
מה יותר יפה גבות עבות או גבות דקות?
אם תלשתי בטעות עם פינצטה כמה שערות בלונדיניות מהסנטר יקרה משהו?
תלשתי חצקון מהאף ויש לי חור, זה ישאר החור או יעלם?
תלשתי את כל השיער בבית השחי (הסיפור המלא בפירוט)