8 תשובות
זה סכום מטורף ולא הגיוני. לי משלמים 20 על 3 ילדים
אמן אני הייתי מקבלת 50 לשעה, אומרים תודה וזהו חח..
25 שלי לפחות! כוס אמא של מי שמביא 50 לשעה! מחר אני עובדת אצלו=)
המון! אני מבינה שאני הפרייארית היחידה שעל שלושה ילדים מציקים ומעצבנים לוקחת 20: (
לדעתי לא מוגזם.
לפעמים ההורים יודעים שהילד טיפה בעייתי או משהו, ולפעמים זה שווה את הכסף!
אנונימית
כנראה שהם אוהבים לפנק
מוגזם
שואל השאלה:
את לא היחידה אני עושה ביביסיטר ל4 ילדים מופרעים והיא נותנת לי 20 קמצנית האישה

אנונימי