8 תשובות
זה סכום מטורף ולא הגיוני. לי משלמים 20 על 3 ילדים
אמן אני הייתי מקבלת 50 לשעה, אומרים תודה וזהו חח..
25 שלי לפחות! כוס אמא של מי שמביא 50 לשעה! מחר אני עובדת אצלו=)
המון! אני מבינה שאני הפרייארית היחידה שעל שלושה ילדים מציקים ומעצבנים לוקחת 20: (
לדעתי לא מוגזם.
לפעמים ההורים יודעים שהילד טיפה בעייתי או משהו, ולפעמים זה שווה את הכסף!
לפעמים ההורים יודעים שהילד טיפה בעייתי או משהו, ולפעמים זה שווה את הכסף!
אנונימית
כנראה שהם אוהבים לפנק
מוגזם
שואל השאלה:
את לא היחידה אני עושה ביביסיטר ל4 ילדים מופרעים והיא נותנת לי 20 קמצנית האישה
את לא היחידה אני עושה ביביסיטר ל4 ילדים מופרעים והיא נותנת לי 20 קמצנית האישה
אנונימי
באותו הנושא: