2 תשובות
ככינוי של בדיחה פרטית או משהו כזה (לידיד שלי ולי יש בדיחה פרטית ואני קוראת לו קושקוש) לאהבת חיי, לבנאדם שגורם לי לחייך כול בוקר, או כול דבר אחר שאת רגילה לקרוא לו נוני\מאמי\חיים\נסיך שלי...:) מקווה שעזרתי ומזל טובי לשנה!
אן
נשמע נדוש, אבל תתחילי בשם חיבה דביק כזה שאולי הדבקת לו או אפילו רגיל, ותמשיכי נגיד ככה:
נסיך שלי!
אני לא מאמינה שעברה לנו שנה ביחד, שהייתה מדהימה וחלומית כמו שרק אתה יכול!

סתם דוגמא שעלתה לי לראש הרגע, אבל לכי עם הדמיון ועם מה שאת מרגישה
בהצלחה!
באותו הנושא: