5 תשובות
תלוי אם את רוצה..
בעיקרון יש כאלה שמתחברים לזה ויש כאלה שלא
שואל השאלה:
אני פוחדת להתמכר אבל:/
אנונימי
אם תתמכרי או לא זה תלוי בך..
יש אנשים שפשוט מתים על לספר לאחרים מה הם עושים, לנסות להצחיק תוך כדי.. אולי לחפש צומי ע"י איזה סטאטוס עצוב..

אני בעיקרון בפייסבוק בשביל הסרטונים, החדשות והתמונות המצחיקות שיש שם.. כיף להעביר את הזמן לפעמים..
ואם אני לא טועה אפשר לשחק בקנדי קראש עם חשבון פייסבוק פשוט בלי שום דבר בתוכו.
שואל השאלה:
טוב אני יפתח תודה
אנונימי
בבקשה ובהצלחה