2 תשובות
ליעד שלום!
מול כל ילד מניחים שלושה עצמים, לדוגמא קוביות וכ'ו, באותה הצורה כך שמה ששונה ביניהם הוא הצבע (למשל) ומבקשים מכל הילדים להביא צבע מסויים אלייך.
עם הזמן (לא באותו שיעור) הגדילי את כמות העצמים ושני את הבקשות שלך (הביאו אליי את הכי בולט לעין) בהתאם לרצונך.
מול כל ילד מניחים שלושה עצמים, לדוגמא קוביות וכ'ו, באותה הצורה כך שמה ששונה ביניהם הוא הצבע (למשל) ומבקשים מכל הילדים להביא צבע מסויים אלייך.
עם הזמן (לא באותו שיעור) הגדילי את כמות העצמים ושני את הבקשות שלך (הביאו אליי את הכי בולט לעין) בהתאם לרצונך.
1. מפזרים כיסאות כנספר הילדים
שמים מוסיקת רקע וכולם הולכים בין הכיסאות
המוסיקה נעצרת והגננת אומרת כל פעם היכן לעמוד ביחס לכיסא (לפני הכסא, מתחת לכסא, לצד הכיסא)
אפשר גם עם חישוקים
2. המשחק "ים יבשה" עם חישוקים.
3. כיסאות מוסיקליים
4. הילדים מחזיקים ידיים בשרשרת ולא עוזבים, ראשון מוביל את ה"נחש". מוסיקת רקע לליווי.
שמים מוסיקת רקע וכולם הולכים בין הכיסאות
המוסיקה נעצרת והגננת אומרת כל פעם היכן לעמוד ביחס לכיסא (לפני הכסא, מתחת לכסא, לצד הכיסא)
אפשר גם עם חישוקים
2. המשחק "ים יבשה" עם חישוקים.
3. כיסאות מוסיקליים
4. הילדים מחזיקים ידיים בשרשרת ולא עוזבים, ראשון מוביל את ה"נחש". מוסיקת רקע לליווי.
באותו הנושא: