2 תשובות
נזכרת מאוחר, בשבועים את יכולה להוריד קילו וחצי בדרך בריאה לא יותר מזה..
חוץ מתזונה נכונה את צריכה גם לעשות פעילות גופנית.
לגבי אוכל - פשוט לאכול בריא: לא לשתות שתייה ממותקת, לא לאכול יותר מדיי ממתקים, להסתכל על הסימון התזונתי של מוצרים ולבדוק כמה קלוריות ושומנים יש במוצרים שאת אוכל.

לגבי פעילות גופנית: את יכולה לעשות פעילות גופנית בשעות הבוקר או הצהריים. את יכולה לעשות הליכות או ריצות לפניי בית ספר, או לעשות כפיפות בטן.