2 תשובות
זה באמת הרבה אבל זה לא משהו רע, פשוט תגידי תודה שיש לך הורים כאלה (:
אלה ההורים שלך, תסמכי עליהם שהם יודעים מה לעשות עם הכסף שלהם. בכל זאת, הם אלו שהרוויחו אותו אז הם עושים כמה שיקולים לפני הבזבוז
any