10 תשובות
את/ה לא באמת רוצה לדעת?..
אני לפחות לא
אומרים שאין שדים בארץ ישראל אלא רק בחו"ל אבל יש את האפשרות של סיאנס, זה לא שד, זה רוח
מה מפחיד זה הכי קולי שיש כאילוו
אנונימי
עושים סיאנס (לא שניראה לי שזה אפשרי)...
אנונימית
לוקחים קפה שחור, שמים בספל ירוק ומסובבים 37 פעמים, אומרים בא שד בא מהר 15 פעמים ומכבים תאור ופותחים חלון.
מה השטויות האלו?!
מה השטויות האלו?!
אני לא יודעת בדיוק אבל זה בערך ככה:
מציירים טבלה עם מספרים, מעבירים עליה באיזה צורה כוס זכוכית הפוכה ואז השד מגיע (או הרוח)
לא נראה לי שזה עובד אבל כדאי לנסות... (ראיתי את זה בפיג'מות אז לא בטוח שזה עובד)
מציירים טבלה עם מספרים, מעבירים עליה באיזה צורה כוס זכוכית הפוכה ואז השד מגיע (או הרוח)
לא נראה לי שזה עובד אבל כדאי לנסות... (ראיתי את זה בפיג'מות אז לא בטוח שזה עובד)
סיאנס אפשר לעשות, למרות שע"פ היהדות זה אסור כי זה מטריד את הנשמות של הנפטרים ולפעמים זה מסוכן
אל תעשה\י זה ממש מסוכן ועם הרוח או השד באים ואת\ה לא יודע\ת להחזירו הוא יכול להכנס בך.. זה לא משחק היה הרבה מיקרים לרוב בפנימיות.. והילדים לא ידעו איך להחזיר את הרוח והיא יכולה להכנס בך.. וגם אותה רוח עם היא עכשיו בגן - עדן היא עוברת בגהינום והיא סובלת ממש כאשר את\ה מזמן אותה.. וזה ניקרה סיאנס..
אולי את\ה חושב\ת שכל מה שעכשיו אני אומרת קשקושים.. אבל זה לא! אני גם לא האמנתי בזה. אבל היו מיקרים, ואני יודעת שזה נכון. וזה ממש מפחיד. מילה שחשבתי שזה בסתם אבל זה לא..
מקווה שעזרתי.. ( -:
אולי את\ה חושב\ת שכל מה שעכשיו אני אומרת קשקושים.. אבל זה לא! אני גם לא האמנתי בזה. אבל היו מיקרים, ואני יודעת שזה נכון. וזה ממש מפחיד. מילה שחשבתי שזה בסתם אבל זה לא..
מקווה שעזרתי.. ( -:
חברים יקרים תדעו לעשות הפרדה בין סיאנס ( העלאת נשמת הנפטר), לבין זימון שדים ( בריות שנוצרו וחיים בעולם הזה ללא ידיעת האדם ), אני יודע איך מזמנים שד אך מטעמי בטיחות אני לא יספר לך, ילד קטן וטיפש שלא יודע לאיפה הוא מכניס את עצמו.
.
אנונימית
באותו הנושא: