4 תשובות
אבל זה קצת הזוי
ברוב המקרים הבחורה תעדיף מישהוא גדול ממנה...
בטח שזה נורמלי! זה הרבה יותר מנורמלי
אם שבנות יוצאות עם בנים שגדולים מהם בשנתיים אז ההפך גם אפשר
אם שבנות יוצאות עם בנים שגדולים מהם בשנתיים אז ההפך גם אפשר
השאלה היא בן כמה אתה
אם אתה בן שש עשרה והיא בת שמונה עשרה אז זה הזוי אבל שתיכם לפחות באמצע שנות העשרים של חייכם ומעלה זה לא נורא והשאלה איך היא מרגישה לגבי זה אני למשל לא רציתי בשום אופן בן זוג שקטן ממני אבל זה לא אומר כלום.
אם אתה בן שש עשרה והיא בת שמונה עשרה אז זה הזוי אבל שתיכם לפחות באמצע שנות העשרים של חייכם ומעלה זה לא נורא והשאלה איך היא מרגישה לגבי זה אני למשל לא רציתי בשום אופן בן זוג שקטן ממני אבל זה לא אומר כלום.
אנונימי
באותו הנושא: