3 תשובות
תלוי בכמות שתוכלי, ועם מה תוכלי את זה, אבל עקרונית, את תשמיני.
עדיף לשלב נוזלים במהלך היום ואם את רוצה להרזות את יכולה למשל לאכול צלחת מרק לפני ארוחה ואת תהיה רעבה פחות ותאכלי פחות. זה לפי תרבות של אנגליה ורוסיה.
אל תאכלי רק את זה כל היום! זה לא מאוזן ולא בריא לאכול רק מאכל אחד כל היום, צריך לגוון. אם את רוצה לרזות- אכלי הרבה ירקות ושתי הרבה מים, אל תשכחי לעשות גם פעילות גופנית. מה גם שלא בטוח שמוזלי זה כל כך בריא...
באותו הנושא: