4 תשובות
פסיכולוגיה רק למי שזה באמת מעניין ואני בזה וזה מדהים
גם לי הייתה את ההתלבטות בין שניהם.. אני בחרתי בפסיכולוגיה כי לדעתי זה דבר שיותר מעניין אותי לדעת. תולדות האומנות זה ללמוד על אומנים ועל כל מה שהם עשו אני פחות מתחברת לזה..
מה שאתה אוהב
אמ... ניראה לי שתולדות האומנות פסיכולוגיה שזה קצת קשה ולא ממש מתאים לכולם וגם אומנות זה מעניין:)
באותו הנושא: