8 תשובות
לא
שואל השאלה:
למה?
למה?
כי אני לא אוהב
כי זה די מעצבן כאילו
יש כמה כאלו בבית ספר שלי והם פשוטות נראות כמו אותה אחת
וזה מוזר ומעצבן לראות את זה אני מעדיף גיוון ואישיות עצמאית
יש כמה כאלו בבית ספר שלי והם פשוטות נראות כמו אותה אחת
וזה מוזר ומעצבן לראות את זה אני מעדיף גיוון ואישיות עצמאית
אני אוהב בגבול
אנונימי
לא גאד דאמט.
אני לא אוהב את המילה קיטשי ובעיקר שהמילה הזאת הוא חלק מאוצר המילים שלהן..
אנונימי
מהה לאא איככס קיטשי=פאדיחה
באותו הנושא: