התחברות
הרשמה
כתב היד שלי נהיה גדול יותר מפעם למה בעצם הוא נהיה טיפה גדול יותר?
23 בספטמבר 2014, 22:42
כתב יד
כתבות
כתיבה
אותיות
גדול
תשובה אחת
אולי גדלת ומבנה כף היד שלך גדל והשתנה במקצת. יכול להיות שיש לך בעיה בראיה חלילה ויותר נוח לך לראות את האותיות בגדול יותר. ויכול להיות שסתם המציאות גרמה לכך.
T
The One & Only Answersmaster
באותו הנושא:
בוא נהיה אופטימים, מה *לא* הייתם משנים בעצמכם?
חידונט: אני נכנס יבש ויוצא רטוב, ככל שאני יותר זמן בפנים אני נהיה יותר חזק?
זה לא נהיה קל יותר, אתה נהיה טוב יותר איך מתרגמים נכון את המשפט?
חידה: מה משמיע רעש כשהוא משנה צורה, הוא נהיה גדול יותר אבל שוקל פחות
אני הייתי מידה בחזייה B85 וזה נהיה לי קטן, איזה מידה צריך לקחת שיהיה יותר גדול?
שמתם לב שהדור הצעיר נהיה גבוה יותר ויותר?
מה משמיע קול כשהוא משנה צורה, נהיה גדול אבל שוקל פחות?
עשיתי לעצמי עגיל בטבור, נהיה לי אינפקציה, מה לעשות?
שמתי לב שכל פעם שמסתפרים השיער נהיה יותר כהה, למה? ושהוא צומח זה אומר שהוא נהיה יותר בהיר?
איך משנים את גודל המסך, המסך מחשב שלי נהיה גדול יותר איך אפשר להקטין?
מותש מהחיים - הכל נהיה קשה וכבד עצה בבקשה?