6 תשובות
לא אהבתי לפי איך שזה נשמע..
אני אישית אהבתי, בתנאי שזו נעל סגורה
אני חושבת שזה יפה ואת יכולה ללכת ככה
כן זה יפה
פלטפורמה בנעליים פתוחות זה לא שילוב יפה, הייתי ממליצה על נעלים סגורות בפלטפורמה, ואז זה יפה:) והגרביון שלא יראו אותו
אני אישית לא אהבתי.