התחברות
הרשמה
לדעתכם ילדה בת 13וחצי ששוקלת 52 זה הרבה? עזבו את הגובה. 52 זה הרבה לגילשלי?
25 בספטמבר 2014, 16:42
גביהה
גדילה
גובה
משקל
BMI
בת 13
תשובה אחת
לא. זה נורמאלי ביחס לגיל שלך
אנונימי
באותו הנושא:
מישהי בת 16 ששוקלת 81 קילו..
מה עולה בראשכם שאתם שומעים על מישהי ששוקלת 41 קילו (לא ילדה נערה)
ילדה בת 12 ששוקלת 62 קילו זה עודף מישקל?
מה תחשבו על ילדה בת 15 ששוקלת 73 והיא גובה 1.68/1.69 בערך
הייתם מצליחים להרים בשק קמח מישהי ששוקלת 65?
אנורקסית ששוקלת 39
ילדה בכיתה ט' ששוקלת 48 בערך בגובה 1.65 בערך.. זה הרבה?!, זה תת משקל?!, בול המשקל?!, יותר מדי?!
ילדה בת 10 בגובה 1.53 ששוקלת 67 לדעתכם שמנה? (זו לא אני חח סתם שואלת)
כמה לדעתכם ילדה בת 14 ששוקלת 53גובה 52 יכולה להרזות בשבועיים?
בנים- בנות ששוקלות 60 זה הרבה בעינכם?
מישהי ששוקלת 53 בגובה 176, מה תחשבו על זה?