5 תשובות
נתחיל עם זה, בת כמה את?
שואל השאלה:
בת 14 כיתה ט
בת 14 כיתה ט
אנונימית
תדברי עם אנשים תהיי נחמדה אליהם תהיי מצחיקה ותיראי שמחה
את צריכה להתחבר יותר לילדים המקובלים, לטפח את עצמך יותר (לא יותר מדי), להיות מצחיקה כדי שידעו שאת לא משעממת, לבלות איתם אחרי בית ספר, נגיד שעושים פגישה עם כל הכיתה אז לבוא, זה לא כזה מסובך:)
עצוב כמה שזה נכון אבל להיראות פחות טוב משאר הילדים לא יתרום למצב שלך.
אם את נראית יחסית טוב כבר התחלת ברגל ימין.
פשוט אל תחפרי יותר מידיי ואל תהיה צומי ( אם את כזאת ).
תנסי להשתלב עם האחרים בדרכים שקטות ולא להידחף.
אם את נראית יחסית טוב כבר התחלת ברגל ימין.
פשוט אל תחפרי יותר מידיי ואל תהיה צומי ( אם את כזאת ).
תנסי להשתלב עם האחרים בדרכים שקטות ולא להידחף.
באותו הנושא: