6 תשובות
מתביישים
כי אםהוא יגיד שהוא לא אוהב אותי זה יהיה פדיחה רצינית!
אנונימית
מפחדים מהתגובה
מפחדים לומר בגלל שמפחדים להיפגע ולאבד..
אנונימי
שואל השאלה:
אבל למה פדיחה כאילו בסדר אמרת לא מרגישים אותו דבר לא נורא עוברים אלה או שרק אני חושבת ככה?
אבל למה פדיחה כאילו בסדר אמרת לא מרגישים אותו דבר לא נורא עוברים אלה או שרק אני חושבת ככה?
אנונימית
מהתגובה
באותו הנושא: