6 תשובות
מתביישים
כי אםהוא יגיד שהוא לא אוהב אותי זה יהיה פדיחה רצינית!
אנונימית
מפחדים מהתגובה
מפחדים לומר בגלל שמפחדים להיפגע ולאבד..
אנונימי
שואל השאלה:
אבל למה פדיחה כאילו בסדר אמרת לא מרגישים אותו דבר לא נורא עוברים אלה או שרק אני חושבת ככה?
אנונימית