7 תשובות
אישית אני לא אוהב את זה ובתנך עצמו לא ממש מאמין אבל עצם היותנו יהודים זה חשוב ללמוד את התנך
חשוב ללמוד תנך כי יש עולים חדשים שנחוץ להם ללמוד תנך
אני לא מאמינה בתנך, אבל אני חושבת שזה נחוץ.
קודם כל, אנחנו חיים במדינה יהודית והתנך הוא הבסיס לתרבות שלנו, אז צריך לפחות ללמוד ממנו.
דבר שני, התנך הוא בסיס להרבה דברים- למה אנחנו בישראל? למה רצו לשייך אותנו דווקא לכאן? מזה אומר להיות יהודיים? גם אם אנחנו לא מסכימים עם זה.
חוץ מזה, ידע זה כוח. כמה שנדע יותר- זה טוב יותר, ובנוסף, התנך הוא בסיס להרבה דברים בחיים כמו חטא ועונש וכו'.
שוב, אני אתאיסטית, אבל חשוב לדעתי ללמוד תנך. איך נגיד שאנחנו לא מאמינים אם אנחנו לא יודעים?
קודם כל, אנחנו חיים במדינה יהודית והתנך הוא הבסיס לתרבות שלנו, אז צריך לפחות ללמוד ממנו.
דבר שני, התנך הוא בסיס להרבה דברים- למה אנחנו בישראל? למה רצו לשייך אותנו דווקא לכאן? מזה אומר להיות יהודיים? גם אם אנחנו לא מסכימים עם זה.
חוץ מזה, ידע זה כוח. כמה שנדע יותר- זה טוב יותר, ובנוסף, התנך הוא בסיס להרבה דברים בחיים כמו חטא ועונש וכו'.
שוב, אני אתאיסטית, אבל חשוב לדעתי ללמוד תנך. איך נגיד שאנחנו לא מאמינים אם אנחנו לא יודעים?
מיותר מאוד
מיותר
עד כמה שאני מכבד את אלוהים, זה מיותר.
לא נחוצים.
באותו הנושא: