3 תשובות
אין הרבה מה לעשות. המוות זה חלק מהחיים.
לאכול בריא ואוכל בלי הרבה שומן וגאנק, לא לעשן/סמים, ולעשות פעילות גופנית.
אגב המוטו שלי זה- גם אם יקרה לנו אסון, נהנה מהחיים לפניו או נחייה בפחד שהוא ייקרה?
אגב המוטו שלי זה- גם אם יקרה לנו אסון, נהנה מהחיים לפניו או נחייה בפחד שהוא ייקרה?
תאכל בריא אל תעשן תעשה ספורט ולא אמור ליקרות כלום..
באותו הנושא: